Rahsia duit lumayan masuk akaun anda berterusan

Biz-2u

Tuesday, May 4, 2010

Meneruskan perjalanan hidup.



Salam semua.....
Apa khabar anda di sana. Di harapkan sihat2 saja dan dapat menjalani kehidupan hari ini dgn penuh keceriaan. Adakah kita melalui hari2 ini sama saja seperti biasa atau berlainan. Pagi pergi kerja petang balik, sabtu half day , sunday holiday. Memang kita perlu berkerja utk menyara keluarga. Wang sangat penting tapi wang bukan segalanya.
Bolehkah kita tersenyum sepanjang hari ini? atau ada masaalah yg tiba2 menimpa kita. Itulah dugaan namanya. Kehidupan kita sebenarnya penuh dengan liku2 dan dugaan. Ada dugaan yg besar ada juga dugaan yg kecil. Segala dugaan hidup perlu di hadapi dgn sabar dan tenang. Ia tentunya datangnya dari cobaan yg di turunkan Allah kepada hambanya.
Malu? oh ada juga yg merasa malu nak bercerita tentang masaalah yg sedang di hadapi. Pendam dalam diamlah tu...Yang penting, bagaimana kita nak menyelesaikan masaalah yg sedang menimpa kita? Masih mampukah kita tersenyum bila ada pelbagai masaalah yg di hadapi? Kuatkah semangat kita bila di timpa musibah?
Bertenang, sabar... teruskan mengukir senyuman ye, sambung besok. Bye......

1 comment:

sal said...

salam.Best entry kak hari ni....moga bermanfaat kepada kita semua kerana ada unsur2 nasihat, ingat mengingati..teruskan penulisan anda..