Rahsia duit lumayan masuk akaun anda berterusan

Biz-2u

Sunday, March 4, 2012

Adakah promosi anda berjaya menarik pembeli?


Sudah ramai orang tahu mempromosi produk sendiri bagi mendapatkan pembeli. Akan tetapi di internet, mempromosi kepada 20 orang kenalan, belum tentu ada satu yang berminat utk membeli. Dalam sebulan masih ramai yang gagal mendapat pendapatan walau rm20 dari pernigaan online mereka. Kita boleh mempromosi perniagaan online kita di blog2, foram atau melalui email.Untuk menjadi usahawan internet berjaya dan terkenal , perlu ada website atau blog.
Kesemua top internet marketer di dunia tahu membuat website sendiri. Boleh bermula dengan laman web atau blog free, kemudian jika dah menampakkan hasil dan pendapatan bolehlah mula mendapatkan website berbayar pula. Website kita inilah yang kita promosi kepada prospek kita.
Kalau ingin berjaya, kita harus berguru dan mencari ilmu dari yang sudah berpengetahuan dlm bidang berkaitan. Perhatikan cara2 dan langkah2 yg mereka guna utk tujuan promosi berkesan. Kita lihat sebelum mereka menawarkan sesuatu produk kpd pembeli , mereka ada menyediakan sesuatu artikel atau rencana bahan ilmu pengetauan secara percuma utk menarik perhatian. Juga sebelum penerangan lanjut di teruskan , meminta kita subsribe tujuan memasukkan nama dan email kita .ini bertujuan supaya bukan spam dan kita rela hati menerima balasan email samada utk tujuan penerangan percuma dan bantuan nasihat bagi mengenali lebih dekat sambil membena rangkaian jaringan pelanggan yang banyak dan aktif.
Bagaimanakah cara berkesan menarik pembeli dalam sesuatu produk yg kita promosikan? Ok kita bincang di lain waktu ......


Boleh juga menjana pendapatan pasif anda hanya klik di sini ... Affiliate Link anda: http://www.usahawan.com/aff/?vrmega

No comments: